Zdajemy sobie sprawę, że dostarczanie paczek z wartościowymi albo osobistymi rzeczami wymaga 100% zaufania od kuriera. W przypadku problemów z odbiorem albo nadaniem przesyłki jesteśmy do Państwa pełnej dyspozycji w celu wyjaśnienia problemu. 

Przesyłki DPD Classic ubezpieczone są w zawartej kwocie za transport do 1 tys złotych na wypadek uszkodzenia lub zagubienia przesyłki. WAZNE: Reklamacja skladana ma byc przez nadawce badz odbiorce paczki. W polu "Dane Reklamujacego" nalezy zaznaczyc nadawca badz odbiorca. Prosimy o nie zaznaczenie opcji PLATNIK, gdyz reklamacja zostanie odrzucona przez przewoznika (platnikiem uslugi jest firma angliapolska.pl). Niepoprawne wypelnienie formularza reklamacyjnego wiazac bedzie sie z odrzuceniem reklamacji i przedluzeniem jej procesu. Jezeli masz pytania skontatkuj sie z BOK badz napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Formularz reklamacyjny i regulamin ubezpieczyciela dostępny jest TUTAJ.

 


Potrzebujesz pomocy?

Jesteśmy dostępni od 9-17:00

Tel UK: +44 020 3287 4650 +48 12 361 3230 E-mail: bok@angliapolska.pl

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Ok