Wróć do góry»

Jak zapakować i zaadresować paczkę?

        Każda nadawana paczka powinna być w sposób trwały i wyraźny zaadresowana. WAZNE - kazda paczka nadana w serwiesie DPD musi byc w kartonie o regularnych ksztaltach. Nadanie paczki w opakowaniu niestandardowym wiazac bedzie sie z oplata £50 badz zawroceniem paczki. Paczka powinna posiadać na środku dużą czcionką adres odbiorcy, zaś w lewym górnym rogu nadawcy. Adres powinien zawierać imię, nazwisko, ulicę, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, kraj. Warto napisać na paczce numer telefonu kontaktowego odbiorcy i nadawcy z odpowiednim kodem kierunkowym np. dla Polski jest to +48. Kurier odbierający przesyłkę naklei na paczce odpowiedni list przewozowy zawierający w/w informacje, jednakże dla pewności zalecamy opisanie przesyłki w widocznym miejscu.

Paczka niestandardowa DPD (niesortowalana) w serwisie międzynarodowym, to taka która wymaga szczególnej obsługi podczas procesu transportu., spełniająca minimum jeden z  warunków. Czytaj wiecej.

Jezeli masz watpliwosci czy Twoja paczka jest standardowa skontaktuj sie sie z nami na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Wróć do góry»

Jak pakować wózki i rowery

        Wózki dziecięce, rowery i inne wysyłamy w oryginalnym kartonie fabrycznym albo odpowiadającym mu dużym kartonie mieszczącym całość produktu. Całość powinna być zabezpieczona dodatkowo stretchem/folią. W przypadku rowerów odkręcamy pedały oraz skręcamy w bok kierownicę, aby zmniejszyć gabaryty przesyłki. Wszystkie elementy luźne powinieneś dokleić w paczce, tak aby nie przemieszczały się w kartonie podczas transportu. WAZNE - kazda paczka nadana w serwisie DPD musi byc w kartonie o regularnych ksztaltach. Nadanie paczki w opakowaniu niestandardowym wiazac bedzie sie z oplata £50 badz zawroceniem paczki.

 

 


Wróć do góry»

Jak pakować delikatne rzeczy w paczce

        Delikatne rzeczy - do wysyłki delikatnych rzeczy należy użyć wyspecjalizowanych materiałów do pakowania. Specjalnych kartonów, folii bąbelkowej, wypełniaczy foliowych z powietrzem, wypełniaczy styropianowych, którymi odpowiednio zabezpieczamy wnętrze przesyłki (np. szkło i porcelanę). Delikatne przedmioty zawsze wysyłane są na Twoje ryzyko. Paczki zawsze są sortowane automatycznie, a kurierzy DPD ponoszą ograniczoną albo żadną odpowiedzialność w przypadku zniszczenia takiej przesyłki. UWAGA! Telewizory wysyłacie Państwo na własną odpowiedzialność. Prosimy o uważne przeczytanie regulaminu przewoźnika DPD przed nadaniem przesyłki. Sprzęt elektroniczny typu monitory, telewizory itp. należy zawsze przesyłać w oryginalnych kartonach, ponieważ są one dostosowane do transportu. WAZNE - kazda paczka nadana w serwiesie DPD musi byc w kartonie o regularnych ksztaltach. Nadanie paczki w opakowaniu niestandardowym wiazac bedzie sie z oplata £50 badz zawroceniem paczki.

W serwisie DPD przyjmowane sa tylko paczki STANDARDOWE. Paczki niestandardowe obciazone beda dodatkowa oplata w wysokosci £50. Paczka niestandardowa moze zostac rowniez wstrzymana.
Jezeli masz watpliwosci czy Twoja paczka jest standardowa skontaktuj sie sie z nami na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Wróć do góry»

Kurier nie przyjechał - co robić?

        Jako broker usług kurierskich przekazujemy zlecenia firmie DPD, GLS która przejmuje odpowiedzialność za poprawną realizację zlecenia kurierskiego. Jeśli kurier do Państwa nie przyjechał, to bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Proponujemy Państwu bezplatnie ponowienie zlecenia. Wyslij dyspozycje ponowienia na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czy wiesz, ze mozesz doręczyć przesyłkę osobiście do oddziału?

Adres najbliższego oddziału znajdziesz na stronie Przewoźnika:
DPD Polska: znajdź oddział,
DPD UK: znajdź oddział,
GLS: znajdź oddział - dotyczy tylko lokalizacji oddziałów GLS (brak możlwiości osobistego doręczenia przesyłki do ParcelShopu)

Jezeli zdecydujesz sie na doreczenie paczki do depotu, pamietaj aby miec ze soba nr trakingowy jaki otrzymasz w dniu nadania przesylki. Depoty czynne sa rowniez w weekendy.

 

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest także do Państwa dyspozycji pod numerami:

Tel (PL) +48 12 361 3650
Tel (UK) +44 20 3287 4650

badz na email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00 czasu brytyjskiego, 10.00-18.00 czasu polskiego. Na korespondencje emailowa odpowiadamy do godz 19.00 czasu polskiego.


Wróć do góry»

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

        Po złożeniu zlecenia na paczkę otrzymasz od nas lub bezpośrednio od DPD numer listu przewozowego czyli tak zwany tracking number. Zostanie on wysłany na podany przez Ciebie email podczas składania zamówienia. Numer listu przewozowego należy wkleić w pole ZLOKALIZUJ PRZESYŁKĘ.

Przesyłkę możesz również śledzić bezpośrednio na stronie przewoźnika wpisując numer trackingowy w odpowiednim polu:
DPD Polska: śledzenie przesyłki DPD w Polsce,
DPD UK: śledzenie przesyłki DPD w Wielkiej Brytanii,
GLS: śledzenie przesyłki GLS,


Wróć do góry»

Czy mogę nadać walizkę?

        Gdy rosną opłaty za bagaż dodatkowy w samolotach przesyłka walizki kurierem jest tanią i bezpieczną alternatywą dla przewiezienia większej ilości rzeczy. Nadając Bagaż należy walizkę umiescic w wytrzymalym kartonie. Proszę pamiętać, że nasi partnerzy spedycyjni nie ponoszą odpowiedzialności za pakowanie a jedynie za zawartość paczki. Torba lub plecak NIE traktowane są jako opakowanie. Od torby mogą łatwo odkleić się informacje o Odbiorcy w postaci listu przewozowego. Dlatego tak ważne aby torba podrozna, walizka zapakowana byla w karton. Paczki są sortowane w automatycznych sortowniach, dlatego należy zadbać, aby nie było elementów wystających, które mogą zaczepić paczkę (plecak, walizkę) o elementy sortowni i doprowadzić do jej zniszczenia. W przypadku zniszczenia przedmiotów w sortowni poprzez nienależyte opakowanie firmy ubezpieczeniowe mogą nie uznać naszej reklamacjiWAZNE - kazda paczka nadana w serwiesie DPD musi byc w kartonie o regularnych ksztaltach. Nadanie paczki w opakowaniu niestandardowym wiazac bedzie sie z oplata £50 badz zawroceniem paczki.


Wróć do góry»

Jakie mogą mieć wymiary i wagę paczki DPD?

  • Maksymalna waga jednej paczki nadawanej w DPD classic na trasie UK-PL-UK to 30 kg wraz z opakowaniem. Długość nadłuższej krawędzi paczki nie może przekroczyć 175 cm. Ważne, aby suma obwodu podstawy i wysokości opakowania nie przekroczyły 300 cm, gdzie wysokość stanowi najdłuższy bok paczki według wzoru 2xL + 2xW + H = max. 300 cm (gdzie: L - długość; W - szerokość; H - wysokość, najdłuższa krawędź). Nie zastosowanie się do powyższych wymogów łączy się z naliczeniem dodatkowej opłaty zgodnie z cennikiem.

W serwisie DPD przyjmowane sa tylko paczki STANDARDOWE. Paczki niestandardowe obciazone beda dodatkowa oplata w wysokosci £50. Paczka niestandardowa moze zostac rowniez wstrzymana.
Jezeli masz watpliwosci czy Twoja paczka jest standardowa skontaktuj sie sie z nami na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Wróć do góry»

Czy mogę wysłać alkohol, narkotyki, tytoń? Czego nie można pakować?

        Przesyłanie w paczce wyrobów alkoholowych, tytoniowych, papierosów, narkotyków, materiałów pirotechnicznych, broni jest surowo zabronione i w przypadku wykrycia przesyłka zostanie zarekwirowana przez przewoźnika. Listę przedmiotów nie dopuszczonych do transportu znajdziemy tutaj.


Wróć do góry»

Czy mogę wysłać opony w paczce?

        Tak, można wysłać opony w paczce, ale należy zastosować specjalną formę pakowania. Czytaj wiecej.


Wróć do góry»

Moja paczka zaginęła lub uległa zniszczeniu - co mam zrobić?

      Podczas dostarczania paczki przed podpisaniem potwierdzenia otrzymania paczki, które jest równoznaczne z odbiorem jej i potwierdzeniem, iż została dostarczona w sposób należyty, należy rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość PRZY KURIERZE. W chwili otrzymania uszkodzonej paczki powinniśmy sporządzić raport zniszczenia paczki PRZED podpisaniem jej przyjęcia. Jeśli zaistniała taka sytuacja prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Przesyłki DPD Classic ubezpieczone są w zawartej kwocie za transport do 1 tys złotych na wypadek uszkodzenia lub zagubienia przesyłki. WAZNE: Reklamacja skladana ma byc przez nadawce badz odbiorce paczki. W polu "Dane Reklamujacego" nalezy zaznaczyc nadawca badz odbiorca. Prosimy o nie zaznaczenie opcji PLATNIK, gdyz reklamacja zostanie odrzucona przez przewoznika (platnikiem uslugi jest firma angliapolska.pl). Niepoprawne wypelnienie formularza reklamacyjnego wiazac bedzie sie z odrzuceniem reklamacji i przedluzeniem jej procesu. Jezeli masz pytania skontatkuj sie z BOK badz napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Formularz reklamacyjny DPD i regulamin ubezpieczyciela dostępny jest TUTAJ


Wróć do góry»

Ile czasu trwa dostarczenie paczki?

        Paczki DPD classic do 30 kg dostarczane są w przeciągu 3 do 5 dni roboczych. Dzień nadania paczki jest liczony jako dzień zero i dopiero od następnego dnia roboczego liczymy pięć dni roboczych. Warto nadmienić, że DPD gwarantuje dostarczenie przesyłki w przedziale czasowym do 14 dni, jednak standardowo przesyłki dostarczane są w przeciągu 3- 5 dni. W przypadku szkockich wysp Orkney i Szetlandów przeciętny czas dostarczenia paczki może wydłużyć się do 14 dni. Paczki doręczane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00.


Wróć do góry»

Kiedy otrzymam numer do śledzenia paczki (tracking number)?

        W dniu realizacji zlecenia ok. godz. 02:00 w nocy zostanie wysłany automatyczny email Z DPD INFO AGENT o przydzielonym numerze trackingowym.


Wróć do góry»

Co zrobić, aby paczka "DPD Classic" została odebrana następnego dnia?

        Aby paczka została odebrana następnego dnia, zamówienie musi zostać złożone i opłacone do 13.00 czasu polskiegoo poprzedniego dnia roboczego.


Wróć do góry»

O której godzinie kurier przyjedzie po odbiór przesyłki?

  • Dla zamówień z Wielkiej Brytanii do Polski godziny odbioru przesyłek przez DPD UK to 8:00 - 17:00. Dokładną godzinę przyjazdu kuriera mogą Państwo ustalić dzwoniąc bezpośrednio do DPD UK (kontakt w j.ang) pod bezpłatny numer +441212750501. Podczas rozmowy prosimy o podanie numeru trackingowego (consingment number) bądź kodu pocztowego nadawcy.

  • Dla zamówień z Polski do Wielkiej Brytanii godziny odbioru przesyłek przez DPD Polska to 8:00 - 18:00. DPD nie oferuje możliwości ustalenia konkretnej godziny odbioru przesyłki. DPD Polska nie zawsze jest w stanie podać przybliżonej godziny odbioru przesyłki przez kuriera. Aby dowiedzieć się, o której możesz spodziewać się odbioru paczki zadzwoń pod numer (+48) 22 577 55 55 wybierając opcję 2 i od razu ponownie opcję 2. Operatorowi należy podać numer tracking, który otrzymasz w e-mailu od Info Agent.

  • Dla zamówień z/do Polski godziny odbioru przesyłek przez GLS Polska to 8:00 - 18:00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się mailowo lub telefonicznie z Nadawcą, jednak nie jest to gwarantowane.

    Infolinia GLS: (+48) 804 262 262 lub (+48) 46 814-82-20 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej). Godziny pracy: pon.-pt. w godzinach 7.00 - 19.00, w sob. w godzinach 7.00 - 15.00.

    Odwiedź strone przewoznika: www.gls-group.eu


Wróć do góry»

Jak mogę zapłacić za przesyłkę?

  • Karty płatnicze, PayPal;
  • Przelew na konto brytyjskie (numer konta otrzymasz droga emailowa po złożeniu zamówienia);

Wróć do góry»

Ile czasu trwa realizacja zamówienia i kiedy otrzymam potwierdzenie?

  • Jeśli płacisz kartą lub PayPal’em (w przypadku płatności natychmiastowych) realizacja zamówienia zajmie do 2 minut. W tym czasie otrzymasz od nas także potwierdzenie płatności.

  • W przypadku płatności przelewem, czas realizacji jest zależny od terminu, w którym dokonasz płatności. Od momentu otrzymania wpłaty Twoje zamówienie zostanie zaakceptowane w ciągu 24 godzin. Możesz przyspieszyć ten proces wysyłając nam potwierdzenie (w formie rzutu ekranowego lub skanu) od razu po dokonaniu wpłaty. PAMIETAJ: Aby paczka została odebrana następnego dnia, zamówienie musi zostać złożone i opłacone do 13.00 czasu polskiegoo poprzedniego dnia roboczego. Aby przyspieszyc proces ksiegowania przelewu bankowego, wyslij potwierdzenie dokonania wplaty na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Wróć do góry»

Kurier nie przyjechał po przesyłkę, co zrobić?

        W tej sytuacji proszę ponowic zlecenie wysylajac email na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Anulowanie zlecenia z winy nadawcy obciazone bedzie oplata za pusty podjazd kuriera, zgodnie z cennikiem.


Wróć do góry»

Czy mogę zapłacić kurierowi za przesyłkę?

        Nie. Kurier nie przyjmuje żadnych płatności. Płatność za przesyłkę musi być uregulowana przez serwis AngliaPolska.pl


Wróć do góry»

Czy mogę wysłać przesyłkę za pobraniem?

        Nie. Kurier nie przyjmuje żadnych płatności. Płatność za przesyłkę musi być uregulowana przez serwis AngliaPolska.pl


Wróć do góry»

Popełniłem błąd przy składaniu zamówienia, co teraz?

        Wypelnij ponownie formularz NADAJ PACZKE ale jej  nie oplcaj badz wyslij wiadomosc na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Wróć do góry»

Czy mogę otrzymać fakturę ?

        Tak. Chcąc otrzymać fakturę skontaktuj sie z nami na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Potrzebujesz pomocy?

Jesteśmy dostępni od 8-19:

Tel PL: +48 12 444 7744 Tel UK: +44 2033 488 277 E-mail: bok@angliapolska.pl

Website Security Test